  • Data: 2012-02-22 10:15:34
    Temat: Re: Zanim kupisz ziemię, sprawdź.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ji28lj$lve$1@inews.gazeta.pl...
    > Właściciel jednego z warsztatu to mój znajomy i powiedział że w życiu na
    > "wolnym rynku" nie dostał by tyle ile zaproponowali mu "wywłaszczający".

    Działa też i w druga stronę bardzo krzywdząco dla właściciela.
    Ostatnio w TV był reportarz o jakiejś rodzinie która od wielu wielu lat ma
    rodzinną firme wulkanizacyjną samochodów cięzarowych która to firma
    utrzymuje cała ich rodzinę. Przy budowie nowej drogi nie zaprojektowano
    noweg zjazdu twierdząc że dojazd do posesji jest dotrzymany jakimis drózkami
    osiedlowymi. Problem w tym ze taką dróżką żaden TIR nie dojedzie do ich
    firmy.
    Rodzina prosiła aby ich wywłaszczonoi bo wtedy się gdzieś przeniosą z firmą
    ale urzędnik stwierdził ze nie ma mowy bo ich posesja nie leży w pasie
    drogowym.

    Marek