eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZapotrzebowanie na energię cieplną a zużycie energii (sprawność kotła) › Re: Zapotrzebowanie na energi? ciepln? a zu?ycie energii (sprawno?? kot?a)
  • Data: 2012-10-23 17:18:08
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na energi? ciepln? a zu?ycie energii (sprawno?? kot?a)
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:f677283e-cc76-4b03-9305-ef0ab01c6609@googlegrou
    ps.com...

    > Wtedy było o co walczyc bo certfikat wyceniali na 2000zł własnie.
    > tym sposobem więc mam dom niezcertyfikowany ale jakoś się zyje pomimo
    > tego.

    Hehe no tak. Później nagle pojawili się tacy co zaniżali ceny tym drogim o
    połowę.
    Ja powiem szczerze myślałem, że oni cokolwiek badają. Że jak kupisz od kogoś
    dom to ,asz gwarancję zera mostków itp :-) Że ci normalnie pomogą i powiedza
    co poprawić :-) A te dranie sprawdzały tylko czy masz dla nich wynagrodzenie
    :-)