  • Data: 2013-03-18 14:07:29
    Temat: Re: Zapraszam na Slask :-)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Już w obecnym systemie odbioru segregowancyh śmieci nie wyobrażam sobie
    > wrzucania do worków nieumytych butelek, słoików czy opakowań plastikowych.
    > Smród byłby nie do zniesienia i zaproszenie dla much, myszy czy kun na
    > wyżerkę.

    Bo to IMO w ogóle bez sensu - trzymać przy domu worek w którym są dwa słoiki
    na tydzień i 2 butelek po winie na miesiąc. Ja szkło wywożę do odpowiednich
    kontenerów.

    > Własnie. Każdy wie że na umycie 10 ton szkła hurtem zużyjemy minimalną
    > ilośc wody w porównaniu do mycia pojedynczych opakowań w kilku tys
    > gospodarstw. Ale ważniejsze dla nich jest obarczyć tym mieszkańców aby
    > firmom lepiej się wiodło by ich prezesi mieli na wyższe wypłaty i premie.

    Jakie hurtowe umycie? OIMW nikt tego nie myje tylko trafia jako stłuczka
    bezpośrednio do przetopu. Po co ktoś miałby to myć?

    Pozdrawiam
    Ergie