  • Data: 2009-11-19 12:10:22
    Temat: Re: Żarówki power led
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    K.K. pisze:
    > " do
    25795
    iepla_mr16_12v_z_ukl

    > Ale autor nie o te ledy pyta. Typ jest w temacie.
    Sory, może faktycznei się zagalopowałem w kontekście .rec.dom, gdyby
    pytanie było na pl.misc.elektronika (gdzie zapraszam wątkotwórcę) byłoby
    chyba lepiej. Z kategorii "power led" nic chińskiego (w gotowej wersji
    zabudowanej przez chińczyka w GU10 czy Mr16) nie spotkałem (sensownej
    jasności). A "gołe" moduły, to i 50W, nawet przyzwoite ale to już temat
    na pl.m.elektronika

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173