eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-17 23:59:57
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > Bzdura.

    Oczywiscie sa zapaleńcy którzy wymieniaja sie nasionami różnych starych
    gatunków pomidorow, szczegolnie we Francji i USA i przesylaja rowniez
    entuzjastom w Polsce.
    Do takiego chodowania trzeba byc nie lada hobbistą.
    Ja jestem bardzo starym czlowiekiem i pamietam uprawę pomidorow w latach
    pięcdziesiątych ubieglego wieku w moim domowym ogródku. W tamtych czasach
    nikt nasion pomidorow w sklepach nie sprzedawal.
    Wszyscy chodowcy amatorzy wyjmowali ziarna z istniejacych pomidorow suszyli
    a na wiosne wysiewali do skrzynek a potem do ogrodka. Smak i zapach tych
    pomidorow pamietam do dzis.
    Nie wiem jak ten gatunek sie nazywal, prawdopodobnie nie mial zadnej nazwy
    po prostu pomidor, w zwiazku z czym nie jestem w stanie u hobbistow zamowic
    takiego gatunku jaki pamietam z dziecinstwa i mlodosci. W tamtych czasach
    widzialem tylko dwa gatunki, pomidor zwykly i malinowy. Jesli wiesz jak
    nazywal sie popularny gatunek pomidora chodowany w Polsce w latach
    pięćdziesiątych i kto może miec takie nasiona to chętnie poeksperymentuję.

    Pozdrowienia
    Szczepan