eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-17 22:17:02
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2014 21:51, Szczepan pisze:

    > Ogrodek tez mam ale uprawiam tam tylko kwiaty. Kwiaty ciesza wzrok przez

    Bezużyteczne...

    > caly rok a truskawki czy rzodkiewki to tylko przez dwa dni a potem to
    > chwast.

    Dlatego hoduje się kilka różnych rzeczy. I najwyraźniej nigdy nawet nie
    próbowałeś, skoro opowiadasz bajki o dwóch dniach.

    Moja ulubiona Senga owocuje porządnie przez ponad 4 tygodnie (już mi się
    cały zamrażalnik zapełnił, a pożeram ilości przemysłowe i jeszcze się
    nią dzielę).

    > Takich rzodkiewek jak kupuje w sklepie nigdy nie udalo mi sie
    > wychodowac, a pomidory jak przyszedl okres dojrzewania to dostawaly
    > zarazy ziemniaczanej i wszystko bylo do wyrzucenia, a nawet te ktore
    > przezyly mialy taki sam smak i konsystencje jak te z Tesco. Prawdziwych

    Jakbyś włożył w to choć ułamek wysiłku, który chcesz włożyć w ten
    idiotyczny kolektor, to byś miał znacznie lepsze wyniki. Zamiast
    kolektora postaw szklarnię.

    > pomidorow nie mozna juz nigdzie kupic, sa tylko zmodyfikowane
    > genetycznie, bez zadnego smaku zato dojrzewajace rownomiernie w calej
    > objetosci.

    Bzdura.