    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zasobnik CWU.
    Date: Sun, 18 Oct 2009 19:49:08 +0000 (UTC)

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 120L zwykle starcza, MCR i tak dogrzewa wode oddzielnie, wiec w razie
    czego
    > szybko ja dogrzeje.

    > Skoro kociol gazowy z priorytetem wody to grzalke raczej mozesz sobie
    > odpuscic.
    Hola,~ nie warto odpuszczać niewiele kosztujacego żródła ogrzewania
    c.w.u. Nigdy nie wiadomo kiedy zabraknie gazu, a wtedy chociaż wodę bedzie
    miał ciepłą. Sam miałem dylemat przed laty kupując zasobnik do pieca
    olejowego. Wybrałem ACE ,nierdzewka, z grzałką(ktora wielokrotnie juz sie
    przydała gdy zabrało paliwa, po sezonie grzewczym szczególnie!!)Róznica w
    koszcie minimalna. Ocieplenie lepsze piankowe- jak najgrubsze- bo kotłownia
    w piwnicy nieogrzewanej zdaje się. Pozdrawia~M