  • Data: 2009-10-19 11:21:28
    Temat: Re: Zasobnik CWU.
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kane <k...@a...pl> napisał(a):

    > Grzałka sama 100zł. Da się ją do Galmeta wkrecić "bez niczego dodatkowego"
    > (no - poza uszczelnieniem gwintu) i bedzie szczelnie ale prawidłowo to
    musi
    > być jeszcze nypel i mufa czy coś w tym stylu o średnicy 5/4" lub 6/4" o
    ile
    > dobrze pamietam. Albo odpowiednia przejściówka. Nie ma tego z grzałką.
    >
    > uwaga: nie jestem instalatorem, mowie z pamieci ;)
    >
    > Natomiast Maniek4 dobrze gada - jakbym miał gazowe grzanie to olałbym
    > grzałkę elektryczną. Montowałem bo mam grzanie z pieca na paliwo stałe i
> [...]
    Wspomniałem, że wielokrotnie brakowało mi paliwa- akurat oleju
    (w ..zbiorniku-przyp.m.wł.) i wtedy grzałka ratowała dostęp do ciepłej wody.
    Przy gazie może narazie mniej braków, chociaż w tych szerokosciach geogr.nic
    nie wiadomo ostatnio. Tu prezentuję moje stanowisko maksymalnej autonomii w
    warunkach zaburzeń pogodowych i geopolitycznych. Może mój pogląd wzmacnia
    obraz widzianego przeze mnie Sarajewa 2 lata po oblężeniu w latach
    90tych.Wycięte najmniejsze drzewa i spalone drewniane meble. Ale to nieco
    już NTG. Klęsk żywiołowych jednak nam nie braknie więc chocby dlatego warto
    zastanowić się chwilę. Optymistycznie pozdrawia~M