    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Date: Wed, 02 Oct 2013 19:45:56 +0200
    <l24usq$3gf$1@node1.news.atman.pl> <l2bb0j$e2h$1@node1.news.atman.pl>
    <l2bgqb$1lc$1@speranza.aioe.org>
    <5249fd0f$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2dlhv$t5m$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <l2e6h6$ncn$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <l2h2j9$21n$12@dont-email.me> <l2h6m7$cpd$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <l2h9o1$jda$1@usenet.news.interia.pl>
    <524c2c9a$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-10-02 16:24, Ghost pisze:

    > Dobrze ze tak nie kombinujecie robiac zakupy: "a nigdzie nie kupie, bo
    > musialbym wybrac jakiegos handlarza zlodzieja, bo kazdy handlarz to
    > zlodziej!" (parafrazujac klasyka) - w ostatecznym rozrachunku przyszoby
    > wam umrzec z glodu. Chociaz jak wybory "dobrze" pojda, to moze byc
    > rownie zabawnie.

    Nie musisz sie ze mna zgadzac. Mozesz zalozyc, ze swiata idealnego na
    ziemi nie bedzie i wybierac z tych ktorzy chca. Ja moze idealista jestem
    i chcial bym zeby chociaz nie opowiadali co zrobia jednego dnia, a
    drugiego robia zupelnie inaczej. To, ze czegos nie udaje sie zrobic z
    przyczyn obiektywnych jest oczywiste, ale obiecywac wiedzac od
    pierwszego momentu, ze to sciema jest przesada. No niech sie chociaz
    probuja starac.
    Jakis czas temu czytalem na temat spotkania obecnego premiera z
    przedsiebiorcami. No i mowi im, ze rzad bedzie sie staral upraszczac
    prawo, likwidowac bariery i ograniczac zatrudnienie w administracji
    czyniac panstwo tanszym.
    Co powiedzial na spotkaniu z przedstawicielami administracji? Ano, ze
    nie bedzie likwidacji etatow w administracji, bo panstwo musi byc
    sprawne, co nie znaczy tanie. Taki byl mniej wiecej sens tych spotkan.
    Jaki rysuje sie obraz? Kazdy uslyszal co chcial, a premier jest git. Mam
    wrazenie, ze na tym polega ostatnimi czasy rzadzenie. Mniej wiecej te
    same brednie opowiadal Kaczynski Jaroslaw na temat sprawnego panstwa,
    ktore nie koniecznie musi byc tanie, choc przy okazj wyborow slyszelismy
    slogany o tanim panstwie. Gdyby nie chodzilo o polityke to podejrzewal
    bym co niektorych o jakies schorzenia psychiczne.
    O innych nie chce mi sie pisac bo to nie grupa na takie rzeczy.
    Wiec jezeli ktos traktuje mnie jak debila, myslac, ze kupie kazda scieme
    to sorry nie kupie. Brak mojego glosu, ktorym zreszta nikt sie nie
    przejmie jest wlasnie glosem przeciw tej paranoi. Na dzis niestety nie
    widze swojego konia.

    Pozdro.. TK