  • Data: 2013-10-03 09:27:15
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9e8711ab-76df-438c-a5bd-da07f90cf3fb@go
    oglegroups.com...

    > Nikt nie kaze glosowac na Korwina - Kaszpir zasugerowal ze obecnie jest
    > tylko WYBOR "pis lub po" - czyli ze idzie glosowac albo na jedno albo
    > drugie.
    > To juz naprawde lepiej siedziec w domu i przynajmniej pokazac, ze taki
    > wybor
    > ma sie w dupie :)

    Jak chcesz pokazać że "taki wybor ma sie w dupie" to się idzie i oddaje
    nieważny głos. Nie wzięcie udziału w głosowaniu oznacza zgadzam się na
    wszytko - jest mi wszystko jedno i tak będzie dobrze.

    Jak ktoś chce zaprotestować to oddaje nieważny głos. Niestety prawda jest
    taka, że ci którzy głośno krzyczą ze nie ma na kogo głosować to najczęściej
    mają wszystko gdzieś i nawet gdyby było głosowanie za tym by im było lepiej
    to i tak by nie poszli głosować.

    Pozdrawiam
    Ergie