  • Data: 2013-10-03 11:05:43
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-03 10:06, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Ludzi, tu jest mowa o ludziach.

    Ludzi jako kapital. Rozmawiamy o zarzadzaniu, nie finansach.

    > Ale dlaczego uwazasz, ze celem tym jest tylko i wylacznie zysk? Moze
    > celem jest zachecenie przedsiebiorcow do inwestowania, albo zapewnie
    > braku niepokojow wsrod administracji?

    Troche uogolniam piszac o zysku.
    A co z tego ma tzw. spleczenstwo placace podatki na ta rosnaca
    administracje i glupawe przepisy dla przedsiebiorcow? Z takich spotkan
    powinny wynikac jakies konkrety, a nie tylko obluda. Mam gdzies taki
    rzad ktorego jedynym celem jest lizanie tylkow by jak najdluzej trwac.

    > Ale takich rzeczy dzisiaj zaden rzad tez nie robi. To bylo za komuny,
    > gdy wmawiano nam wolnosc np. prasy. Przerysowujesz sytuacje.

    No troche przerysowuje, ale mnie powala argument, ze to co sie mowi w
    kampanii to kampania, a pozniej zaczyna sie rzadzenie. Qzwa, czy tylko
    ja widze, ze cos tu jest nie tak?
    No wez expose. Potok slow przez trzy godziny. Co z tego zostalo?
    Przeciez to slogany bez pokrycia. Facet idzie do mownicy glosic pierdoly
    w ktore sam nie wierzy.

    > Wiesz, takie garnki sprzedaje sie tylko raz, ten biznes tak jest
    > policzony, wiec tu dysonans nie szkodzi :-)

    He, to fakt. :-)

    Pozdro.. TK