  • Data: 2013-10-03 17:12:38
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale co ja tak naprawde wczesniej napisalem, dasz rade przywrocic sens i
    > zorietnowac sie, czy wlasciwa polemike zastosowales?

    Jaką polemikę? Nie dałeś żadnego argumentu dlaczego uważasz JKM za pajaca,
    więc z czym mam polemizować?
    Generalizujesz tylko, że większość ludzi łapie się na elokwencję co IMO w
    kontekście polityków nie jest prawdą.

    > Manipulujesz :-)
    > Nigdzie nie napisalem, ze mialbys placic.

    Manipulujesz :-)
    Nigdzie nie napisałem, że napisałeś że płaciłem

    Co to ma być przedszkole albo podwórko?

    >>> wiarygodnosc (oczywiscie pozwalam Ci miec to w dupie).

    > Gdybym inaczej poprowadzil argumentacje, sa szanse, ze trzymalbys sie
    > wersji, ze jestes trudny przeciwnik dla manipulacji, bo juz startowales do
    > tego :-)

    Spróbuj - poprowadź inaczej.

    Nie rozumiem, chcesz abym wybierał pomiędzy "nie da się mnie zmanipulować" a
    "jestem podatny na każda manipulację"?

    "Startowałem" do czego? Do tego że jestem trudny do zmanipulowania? Tak to
    prawda, ale to nie oznacza niemożliwy.

    >>> BTW
    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Krugera-Dunninga

    > Bzdura. Nie doczytales.

    I znowu wypowiedź bez argumentów.

    Szkoda mi czasu na pisanie elaboratów. Jeśli Ty nie widzisz analogii to
    trudno.

    Pozdrawiam
    Ergie