  • Data: 2013-10-04 07:59:16
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l2kkeo$nes$1@usenet.news.interia.pl...

    > To prawda, ale mam nieodparte wrazenie, ze jakos to sie uzupelnia i razem
    > napedza. W sumie zatraca sie sens niestety.

    I last but not least - media, bez nich cyrk bylby szczatkowy. A konkretnie
    bez mediow w tej formie jak teraz. Ty masz swoje marzenia o samej
    prostodusznej prawdzie w kampanii, a ja mam swoje o mediach skupionych
    wylacznie na realiach, nie na ogladalnosci i bzdurach. Gdyby nie media temat
    smolenska juz dawno by nie istnial, ale oni wiedza, ze za tym tematem
    pojdzie widownia. Wiec smieja sie z pisu, ze ciagle to walkuje, ale sami
    robia to samo.

    > Tylko wiesz, ta pozorna uczciwosc jakos nie w te strone sie odchyla. Moze
    > stary jestem, ale wolal bym zeby wybrancy zajmowali sie czyms wiecej niz
    > tylko kreowaniem pijaru.

    Nie da sie samym pijarem. Tak jak nie da sie sprzedac towaru sama reklama.