    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Date: Thu, 03 Oct 2013 22:35:21 +0200
    <l24usq$3gf$1@node1.news.atman.pl> <l2bb0j$e2h$1@node1.news.atman.pl>
    <l2bgqb$1lc$1@speranza.aioe.org>
    <5249fd0f$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2dlhv$t5m$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <l2e6h6$ncn$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <l2h2j9$21n$12@dont-email.me> <l2h6m7$cpd$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <l2h9o1$jda$1@usenet.news.interia.pl>
    <524c2c9a$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2hm55$dpq$1@usenet.news.interia.pl>
    <524c6eae$0$21828$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2ht8g$smh$1@usenet.news.interia.pl>
    <524d2582$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2jc19$em$1@usenet.news.interia.pl>
    <524d540e$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2jm25$llk$1@usenet.news.interia.pl>
    <524d8044$0$21828$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-10-03 16:33, Ghost pisze:

    > Wiem, takie skojarzenie - "Kapital" i traktowanie ludzi jak kapital :-)

    No OK, cos w tym jest.

    > Maniek, ale co Ty mi tlumaczysz. Przeciez nie polemizuje.

    OK

    > Nie moga, bo chodzi o urabianie tych ludzi, zeby im sie chcialo
    > pracowac, a nie dup...

    Tak mi sie skojarzyl Kaligula i jego igrzyska...

    > Na odwrot. Tego potrzebuja wyborcy. Te glowy maja im kiwac, ze dostana
    > wsyztsko czego chca.

    To prawda, ale mam nieodparte wrazenie, ze jakos to sie uzupelnia i
    razem napedza. W sumie zatraca sie sens niestety.

    > Ja wole, jak mowia jawnie, a nie pozoruja.

    Tylko wiesz, ta pozorna uczciwosc jakos nie w te strone sie odchyla.
    Moze stary jestem, ale wolal bym zeby wybrancy zajmowali sie czyms
    wiecej niz tylko kreowaniem pijaru.

    Pozdro.. TK