eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronieRe: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-08-10 06:27:19
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c726baad-eebd-42e2-816d-1df3531b9465@googlegrou
    ps.com...

    > Nie wyzywa tylko stwierdzam fakt. Jesteś debilem. Oczywiście dotyczy
    > to tylko tego tematu.
    > Rozmowa z Tobą to jak gra z gołębiem w szachy.
    > Jaki by ruch zrobić to i tak wskoczy na szachownicę i poprzewraca
    > figury.
    > Potem nasra na szachownicę i powie że wygrał.

    Opisałeś dokładnie swoje zachowanie, ponieważ to ja ci wskazuję błędy w
    twoim rozumowaniu, a ty zamiast wyciągnąć z tego wnioski, atakujesz mnie
    i wyzywasz.

    Zamiast używać argumentum ad personam i inwektyw wskaż źródła swojej
    twierdzeń.
    Ponoć wiesz gdzie one są i umiesz je wskazać.
    Zachowujesz się jak szarlatam.