  • Data: 2009-06-30 23:02:11
    Temat: Re: Zbiornik cieplej wody ???
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lip, 00:56, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Za tyle to kupuje sie byle pierdziela sto cos tam litrow. Dobrze zrobiles.
    > Jak bedziesz jechal po zasobnik to pamietaj, ze ma chyba z 1,8m wysokosci,
    > wiec do standardowego bagaznika sie nie zmiesci, no i troche wazy. :-)

    Mam duza fure - wiozlem w srodku 1t cegiel klinkierowych wiec bojlerek
    tez wejdzie :-))) Z tego co widze ma 65cm srednicy, 1,5m wysokosci i
    wazy 130kg - w dwojke powinno sie go dac ladnie zapakowac :) Szkoda,
    ze bialy a nie srebrny - sa tez takie wersje ;-) Jutro jade odebrac to
    cudo i szukam jakiejs grzalki z termostatem - na jebaju niemieckim
    pelno ich po 100-150E za 6-9kW a u nas cos na allegro i nawet na
    googlu cicho :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.