  • Data: 2012-05-28 23:46:06
    Temat: Re: Zbrojenie ręcznie kontra maszynowo.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > To byś się pochwalił odkryciami :) - bo też mnie ten temat
    > interesuje.

    Wykonanie praktycznie podwaja wartość materiału. Wyceniono czasowo na
    tydzień, więc stosunkowo szybko.
    Powiem Ci, znacznie taniej jest poświęcić* dwóch ludzi i zrobić samemu.
    Jak są zaufani i mają dobre rysunki wykonawcze, to wierzę że belki będą
    dobre.
    Tak mi podpowiada intuicja i doświadczenie, choć nie w tej branży.

    Miłego.
    Irek.N.
    * słowo poświęcić może mieć negatywny oddźwięk, tutaj w sensie zatrudnić.