    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Date: Sun, 04 Mar 2012 09:10:50 +0100

    W dniu 2012-03-03 22:43, Plumpi pisze:
    > Chętnie bym poznał widziany przez Ciebie system za 1500zł, który
    > realizuje wszystkie wymienione przez Ciebie funkcje.
    > Montuję tego typu systemy, ale jeszcze nie udało mi się znaleźć tak
    > taniego rozwiązania.

    na szybko: GPRS-T2 + jakieś przekaźniki (styczniki) przepuszczające
    większe obciążenia. Koszt razem pewnie poniżej 500zł (+przewody w domu),
    załączy ogrzewanie, otworzy roletę, załączy światło czy też
    klimatyzację. Oczywiście poniżej 1000zł ja też tego nie zamontuję ale
    jak sam się zabierze to zrobi to za kilkaset zł (oczywiście zależy co
    chce osiągnąć, ale podstawowe sterowanie zrealizuje na powyższym).

    Lukasz