  • Data: 2012-03-05 10:34:06
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gotowca za takie pieniądze nie znajdzie. Sama Integra 128 WRL to ponad
    > 1000zł - a jeszcze trzeba trochę dokupić. Ale gdyby miał jakiegoś starego
    > laptopa, do tego kartę SIM na USB i dalej w ten sposób by pokombinować, to
    > można. Wyjdzie z tego rzeźba ....

    Ale moze integra 32 albo 64 ok 400zł do tego ethm1 za ok 400zł, do tego
    obudowa 150zł aku 100zł
    w sumie nie wiem czy bez manipulatora to wystartuje.

    Choć nieźle trzeba się natrudzić, aby odpalic ten system nie mając
    doswiadczenia
    co niestety przeszedłem z CA10 i integra 64 u siebie, ale w koncu opanowałem
    system.

    Ciekawe rozwiązanie jest PCL, o którym pisze KIKI teraz to bym to wybral,
    daje znacznie większe mozliwości
    bardzo fajna osbsługa, jakis czas temu dał mi dostep
    trochę pogrzebałem, dziła bardzo płynnie z systemem android dowolnosc
    konfiguracji menu, w przeciwieństwie do satela i programu

    Ważniejsze wydają się być kable :) aby mieć doprowadzone gdzie trzeba. a z
    czasem mozna zmieniac dowolnie systemy

    Ewentualnie rozwiązaniem też ciekawym jest
    http://www.skycontrol.com/pl/
    tym tez się bawiłem, ładnie można rozplanować sobie pomieszczenia w domu i w
    zasadzie sterować wszystkim
    niebawem ma się pojawić wersja typowa dla domku.

    pozdrawiam
    AT