    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Date: Mon, 5 Mar 2012 18:59:32 +0100

    "Jacek" <n...@g...com> wrote:
    > Znalazłem takie coś:
    >
    > http://domnasms.pl/jak-to-dziala-4-3-4.html
    >
    > http://domnasms.pl/kontakt-4-3-3.html
    >
    > co sądzicie?
    > Cenowo wygląda przystępnie i wg opisu spełnia moje wymagania.

    Nie wiem jaka jest tego cena, ale może warto dołożyć trochę i kupić urządzenie
    popularne, za którym stoi producent, który nie zniknie jak skończy mu się partia
    chińszczyzny?
    Ponadto przy takim sterowaniu nie wyobrażam sobie braku informacji zwrotnej,
    dlatego wg mnie lepszy jest ethm1. Wyobraź sobie, że siedzisz w piwnicy i wołasz
    do żony: "załącz ogrzewanie". Będziesz czekał aż temperatura się podniesie czy
    nie dostawszy odpowiedzi, zapytasz po minucie czy włączyła?
    Integra 24 z obudową, akumulatorem i modułem ethm1 lub gprs to koszt ok. 1000zł.
    Masz za to sprawdzone urządzenie, które można "przy okazji" wykorzystać do
    ochrony domu.

    --
    Bartek