  • Data: 2012-03-06 21:06:09
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Plumpi" <a...@a...pl> wrote in message
    news:jj5srd$24o$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu śmiech mnie ogarnia jak czytam Twoje fachowe porady.
    > Kolego używając routera WiFi nie stanowi problemu zdobycje logów z Twojego
    > routera czy komputera stacjonarnego.

    Przecież logi z routera trzeba wyłączyć :-) Żeby nie logował :-)
    Zainstalować ddWRT openWRT albo Tomato zamiast oryginalnego firmware na
    routerze. I masz gwarancję, że niczego nie będzie logował.
    Jeszcze ustaw mu żeby robił reboot co dobę to ram nadpisze.

    > Jest to naprawdę łatwe. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak łatwe.
    > Szyfrowanie? Tak, ale szyfrowanie także nie jest czymś nadzwyczajnym czego
    > nie da się złamać lub obejść.

    Złam albo obejdź ?

    Poddawanie się nie jest powodem żeby nie stosować polityki minimalnego
    wycieku informacji. I to jakichkolwiek.
    Nawet głupi zapis z kamery może być dla ciebie zbawieniem albo utrapieniem.
    Z tego powodu zapis z kamer lepiej trzymasz na dyskach szyfrowanych
    truecryptem niż na nieszyfrowanych rejestratorach. Nie zawsze zapis z
    własnej kamery będzie na Twoją korzyść :-) To znaczy albo będzie ci na rękę
    go pokazać albo nie :-) A z rejestratora ciężko będzie coś tak nagle wymazać
    poprzez nadpisanie, przemagnesowanie nośnika. Jak masz zaszyfrowane to po
    prostu nie udostepniasz lub twierdzisz, że zapisu nie było. Ale co ja będe z
    Tobą polemizował :-)