  • Data: 2012-03-06 20:42:15
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jj5r4f$cvf$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie tak było hehe :-) A wystarczyło zrobić to umiejętnie :-)
    > Jeżeli tylko można to nie należy używać połączeń poprzez publiczną sieć
    > czy to w formie sms, połączenia telefonicznego czy internetowego.
    > Jak szukałem urządzeń czy alarmów to takich żeby nie rozsiewały danych o
    > statusie i żeby dane były szyfrowane.
    > Przez takie byle co sms-owe tylko czekać aż ktoś wejdzie i wyjdzie jak od
    > siebie.

    Myślisz, że jesteś specem od ukrywania się?
    Po prostu śmiech mnie ogarnia jak czytam Twoje fachowe porady.
    Kolego używając routera WiFi nie stanowi problemu zdobycje logów z Twojego
    routera czy komputera stacjonarnego.
    Jest to naprawdę łatwe. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak łatwe.
    Szyfrowanie? Tak, ale szyfrowanie także nie jest czymś nadzwyczajnym czego
    nie da się złamać lub obejść.
    Żyjesz złudzeniami.