  • Data: 2012-03-07 13:36:24
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki PLC2011B0
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów ma jakieś doświadczenia z takim
    > patentem jak w temacie?
    > Chciałbym mieć możliwość załączenia ogrzewania czy też klimatyzacji za
    > pomocą np. sms-a. Niezłe by też było zdalne sterowanie oświetleniem jako
    > symulacja, że ktoś jest w domu.
    > Zależy mi na rozwiązaniu prostym i niedrogim.
    > Coś pośredniego między systemami za 1500 zł, jakie widzę w reklamach a
    > komórką spadającą z półeczki i załączającą ogrzewanie sznurkiem
    > przywiązanym do wyłącznika ;-)
    > I jeszcze pytanie: jak wygląda odporność takiego systemu na
> [...]

    Jeśli masz zamiar z czasem rozbudować system inteligentnego domu to polecam
    Ci model
    urządzenia PLC2011B0 ok 1k
    tym mozesz sterować w zasadzie wszystkim co masz w domu zasilane.

    Jakis czas się bawiłem tą PCL-ką i naprawde robi wrażenie, poszukaj w googlu
    są filmiki demonstracyjne

    Połaczenie jest szyfrowane, dowolnosć konfiguracji, świetna wspolpraca z
    telefonami z systemem android,
    kontrola czujników temperatury chyba ok 20szt mozesz podlaczyc, a koszt
    czujnika jednego to 3zł :) i ladnie live pokazuje
    ci temp na wyswietlaczu telefonu co ciekawe mozesz je umiescić na koncu
    dlugiej skrętki

    mozliwosc sterowania pompami, regulacja obrotów, dodatkowo rewelacyjnie
    zastępuje
    alarm, mozesz sobie w salonie powiesic jakiegos tableta i masz manipulator
    :)

    dla prostych koment włącz wyłacz ogrzewanie klime to już wyprowadzasz sobie
    makra graficzne na telefonie

    ja niestety zainwestowałem w satela, którego szkoda mi wywalac, ale jak bym
    wcześniej wiedział o tej PCLce to nawet sekudny bym się nie zastanawiał.

    pozdrawiam
    AT