  • Data: 2012-03-07 20:30:35
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Plumpi" <a...@a...pl> wrote in message
    news:jj8g2d$9fv$1@inews.gazeta.pl...

    > Najbardziej spodobało mi się stwierdzenie:

    > Są to tylko fajne i efekciarskie zabawki służącymi do zdalnego sterowania,
    > którymi przede wszystkim możemy się pochwalić przed znajomymi i rodziną.
    > Na dłuższą metę upierdliwe w użytkowaniu.

    A o co innego tu chodzi ? :-) Nie przepłacić, mieć stosunkowo dobra
    funkcjonalność kosztem może budowania złożonych algorytmów ale mieć czym sie
    pochwalić :-) Jak zapytają ile taki system kosztuje to mówię sto tysięcy :-)
    A dałem tysiaka :-)
    I jako alarn jest to zupełnie przyzwoity alarm z liniami parametrycznymi.
    Dokupiłem tylko dialer gsm za 250PLN i już.