  • Data: 2012-03-07 13:55:31
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są odosobnione przypadku, to sie dzieje na codzien, niedawno
    wyszedl
    > na wolnosc w mojej okolicy człowiek, który spedzil ok 2 lata w kiciu, za
    > niewinność, bo swiadek koronny kłamał, teraz sądzi się o odszkodowanie i
    > moze dostanie 10k za 2 lata odsiadki.

    To jeśli wychodzisz z takiego założenia to nie powinieneś nigdzie ruszać się
    bez GPS loggera, nagrywać wszystko co słyszysz i poręczać raz na tydzień
    zebrane dane u notariusza - chyba że jednak nie o niewinność Ci chodzi.

    hehe powiedz to Klusce z byłego Optimusa

    To nic nie kosztuje, a lepiej dmuchac na zimne :)
    ja podchodze do tego jak do hobby, do mojego domu nie dostanie sie nawet
    super złodziej :)
    tak aby o tym sie nie dowiedział a rodzina się do tego juz przyzwyczaiła.

    zabezpieczenia są kilkupoziomowe, powiadamianie tez kilka poziomow
    (niezalezne systemy zasilane awaryjnie)
    nie tylko gsm voip via radio i telefon stacjonarny via linia :) ale i inne

    np.: to, ze telefon nagrywa mi wszystkie rozmowy tez jeden z standardów
    moich, niestety wymagało to grzebania w
    romach telefonu z androidem zdobycia wiedzy w tym temacie ale jak
    wspomnialem to moje hobby,

    Część osob w moje rodzinie ma alarmy a nawet ich nie uzywa, bo boją się, ze
    same wyć zaczną
    zalozyli jak jednego z nich okradli :)
    to po co im takie alarmy? niestety tak podchodzi do tematu większość ludzi
    bo boją się elektroniki.

    pozdrawiam
    AT