eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-29 15:40:20
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Znowu nieukowcu sie sam zaorujesz. Jak sie okazalo ze grzalki mniej biora to teraz
    wciskasz kit ze tam silnik 1,8kW. To jak ktos taka maszynke co udajesz ze masz co ma
    moc maksymalna 1,6kW i wlaczy z dziesiecio godzinnym opoznieniem to mu 20kWh zuzyje?
    Wedlug ciebie tak bo wtyczka jest w kontakcie. Wszedlem na strony gdzie ludzie pisza
    ile im zuzywa pradu automat do pieczenia chleba. Pisza ze bochenek 75 deko 17 groszy
    a kilogramowy 25 groszy. Jaki masz cel zeby ciagle klamac i oszukiwac innych?