eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Subject: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5b5e0b98$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b5f4294$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b5f65e8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5b5f7f3a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5f82be$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 1 Aug 2018 08:58:31 +0200

    W dniu 2018-07-31 o 09:12, Kris pisze:

    > Kolejny wykłąd napisałeś którym nic nie udowodniłeś
    > Nie tylko Ty masz pojecie jak zmierzyć ilość energi potrzebnej do wypieku chleba
    > Bedzie mi sie chciało to wieczorem podłacze do maszynki stosowny miernik
    > Uwierz mi ze nie tylko Ty masz odpowiednie urządzenia które mierza zuzycie energi

    Udowodniłem, że kłamiesz.

    Podałem konkretne wzory oraz wartości ciepła właściwego oraz ciepła
    parowania, które pochłaniają energię. Nie da się upiec chleba bez
    spełnienia podstawowych praw fizyki. Woda podgrzewając się lub parując
    pochłania energię. Choć byś się zesrał to nie jesteś w stanie tego uniknąć.

    Zakładając nawet, że do ciasta dla bochenka chleba o masie 1 kg zużywa
    się 400ml wody, choć wszędzie podają w przepisach, że używa się
    750-800ml to i tak nawet przy tych 400ml zużyje się więcej energii niż
    za 17 groszy jak to podawałeś.

    Po prostu bezmyślnie przepisujesz z netu błędne wypowiedzi (bo ktoś
    sobie tak wyliczył) i udajesz wszystkowiedzącego fachowca w tej materii.
    Jednocześnie w chamski i bezczelny sposób posługując się demagogią
    przeinaczasz moje wypowiedzi.