    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: Zestaw do monitoringu
    Date: 14 Sep 2021 09:11:55 GMT

    Dnia 30.08.2021 heby <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > 1) średnio 70zł za kamerę używaną, ONVIF, 1080p

    Przy okazji zapytam, jeśli można: gdzie i jakich
    modeli szukać?

    ONVIF jest dla mnie oczywistością, 1080p już być nie musi.
    Na razie mam taki wynalazek: EUROLOOK EDW-3450
    (chciałem żeby był mikrofon i głośnik bo robi też
    za domofon).

    Niestety, ma 2 strumienie: full HD i VGA (a konkretnie
    nawet mniej: 640x352, zdjęcia też robi tylko VGA),
    nic pośrodku. Ma tracking, ale przy nim gubi
    się z enkodowaniem strumienia (zapewne kijowy hardware).

    Wystarczyłoby mi nawet niższa rozdzielczość (ale nie VGA),
    byle się nie cięło przy śledzeniu "celu" :-)
    Wtedy wziąłbym jeszcze jedną do ogródka.
    Ale w opisie nikt się nie chwali rozdzielczością
    zdjęć czy drugiego strumienia, FullHD jest praktycznie
    każda.

    Korzystanie (poza podglądem): zrzucam po prostu
    strumień RTSP na dysk (mkv).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.