  • Data: 2018-09-27 13:27:13
    Temat: Re: Zew. ocieplenie - jaką metodę wybrać?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Sep 2018 11:44:22 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:
    > Teraz zadaj sobie pytanie - czy teraz chcesz zaoszczedzić pewnie ze
    > 3-5
    > tys na cienszym styro, ktore to potem puscisz z dymem w kazdym
    > sezonie
    > grzewczym.

    Chwila moment, dlaczego każdy zakłada że ten cieńszy wykonany w innej
    technologii. jest _na pewno_ gorszy skoro producent deklaruje takie
    same parametry izolacyjne?
    Ja nie dyskutuje o tym, że której brać lepszy izolacyjnie to jest
    jasne. Dyskusja jest o podstawy twierdzenia że ten inny cieńszy
    wykonany w innej technologii jest na pewno gorszy. Tyle i aż tyle.

    --
    Marek