    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 28 Jun 2014 23:59:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
    From: r...@g...com

    W dniu sobota, 28 czerwca 2014 07:36:47 UTC+2 użytkownik monia napisał:
    > Witam
    >
    > Nie wiem co mi się stało z moim aktem notarialnym, czy zgubiłam, czy mi
    >
    > ukradziono jak wynajmowałam mieszkanie, niewiem.
    >
    > Teraz mam pytanie.
    >
    > Czy osoba która ma ten akt notarialny nie wykorzysta go np do sprzedaży
    >
    > mojego mieszkania lub w inny sposób ??
    >
    > ps. wpis do Ksiąg Wieczystych posiadam

    Nie wiem czy można z tym coś zrobić, ale mogę Ci powiedzieć, że zginął Ci jedynie
    wypis z aktu notarialnego. Bo po wyjściu od notariusza dostaje się WYPIS z aktu
    notarialnego. Każdy współwłaściciel swój wypis. Sam akt z tego co się orientuje
    zostaje u Notariusza lub może on to potem gdzieś przekazuje np. do sądu lub gdzieś.

    Idź do notariusza u którego zawierana była transakcja. Jeśli nie pamiętasz jak nazywa
    się notariusz sprawdź w księdze wieczystej kto ostatni dokonał wpisuj.
    Księgi wieczyste są dostępne w internecie już w większości.

    I poproś o nowy wypis z aktu notarialnego - w ten sposób uzyskasz swój zagubiony
    wypis.

    Dla pewności zapytaj też notariusza czy coś może się stać. Za takie informacje się
    nie płaci, za wypis już pewnie tak choć to pewnie jakieś 200 stówki będą bo tam też
    nie ma bóg wie jakich cen.

    Patrząc na logikę to nie da się z tym nic zrobić bo potrzebne są dowody osobiste,
    wypis z księgi wieczystej z pieczątka sądu i to nie starsze niż ileś tam dni i kilka
    jeszcze innych rzeczy.... myślę ze oszustwem jesteś zagrożona jak każdy inny kto taki
    wpis trzyma w domu.