    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zielony parking
    Date: Mon, 11 May 2009 23:27:09 -0700 (PDT)

    np.http://www.kratkatrawnikowa.pl/pl_500x500x40.php
    > Cena za m2 w obydwu przypadkach po wstępnych porównaniach wychodzi
    > przybliżona.

    Znajomi mieli kawałek wyłozony tymi kratkami plastikowymi i niestety
    średnio zdały egzamin.
    Trawa tam słabiej rośnie a chodzić na boso sie po tym nie da. Teraz te
    kratki sa u mnie ale ja ich uzywam jako utwardzenie piasku (podjazd do
    garażu w domu w trakcie budowy) i w tej roli sprawdzaja się jako tako.
    Tam gdzie będę chciał zrobic utwardzenie ażurowe zastosuję raczej
    płyty betonowe.
    pzdr
    QbaB