    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zima na budowie
    Date: Tue, 6 Apr 2010 19:22:22 +0200

    news:hpfqcv$iv2$1@news.onet.pl...

    > Jak tak, to ok... :-) Ja ze swoich doświadczeń mówię... Cały projekt sobie
    > zeskanowali, wszystkie uzgodnienia, WZ, pozwolenia... stąd moja konkluzja,
    > że skoro dają pieniądze, to chcą wiedzieć na co..., ale skoro mówisz, że
    > da radę załatwić kredyt bez prawomocnego PNB, to ok u mnie to chcieli mieć
    > :-)))
    >
    > Może też o warunki samego kredytu chodzi...

    To nie jest tak, że dadzą ci pieniadze. Dostaniesz przyznany kredyt, ale
    kasę na samą budowę dostaniesz jak już będziesz miec zebrane papiery. Czyli
    wnioskujesz o kasę na zakup działki + budowę domu, nie masz żadnych papierów
    to dostajesz część na zakup działki i starasz się o papiery, pokazujesz w
    banku i masz uruchamiane środki na budowe.
    Dawno, dawno temu tak nie można było robić, potrzebne było pozwolenie na
    budowe.