    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zima nadeszla
    Date: Sun, 15 Jan 2012 15:17:07 -0800 (PST)

    On 15 Sty, 21:31, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
> [...]
    da.pl...

    > Nie mam solarów.
    > Liczyć potrafię;)

    Moj sasiad ma prozniowe od 3 tygodni - ladny sterownik daja, nie
    powiem - zaskoczony bylem - wszystko graficzne etc. W te sloneczne 3
    tygodnie daly uzysk... 49kWh, przy czym w baniaku woda nieuzytkowa bo
    temp 20stC (narazie nie mieszka), gdyby chcial grzac do uzytkowych
    chociaz 40stC to uzysk bylby zapewne duzo nizszy.. Narazie jest
    zawiedziony no ale tez mamy srodek zimy (u mnie od wczoraj pada :)
    pozdr.

    --
    Adam