  • Data: 2012-01-16 10:12:26
    Temat: Re: Zima nadeszla
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sty, 09:59, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > ale ale, adam, panel sterujący  od rekuperatora jest na nim czy przewodami
    > sprowadzony w dół w jakies cywilizowane miejsce?

    Panel glowny jest w samym reku, a dodatkowy sterownik to sobie mozesz
    zamontowac gdzie chcesz, np taki:

    http://www.insbud.org/pl/produkt-1327861939872401152
    /IB-Tron-3100FAN-BL-230V---Programowalny-sterownik,-
    regulator-wydajnosci-wentylacji-(rekuperacji),-z-pod
    swietleniem,-3-biegowy,-zasilanie-230V-AC.html

    Dodatkowo w kiblu czy kuchni zamontuj sobie dodatkowy klawisz (kabel
    bodaj dwuzylowy wystarczy - pociagniety do tego sterownika) ktorym
    mozesz wyzwolic maksymalny bieg wentylacji na okreslony czas. Ja
    zaluje ze sobie w geberitach w "duzych" klawiszach nie zamontowalem
    prostego kontraktonu - mialbym inteligentny kibel i ta inteligencja
    bylaby rzeczywiscie przydatna :)

    PS. zwroc uwage ze tam sa chyba dwa rodzaje tych sterownikow - jeden
    ma obsluge tego dodatkowego wejscia, drugi nie - jakbys chcial kupowac
    to zwroc na to uwage.
    pozdr.

    --
    Adam