  • Data: 2012-01-17 11:20:27
    Temat: Re: Zima nadeszla
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 08:44, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:
    > No różnica jest dosyć duża, tylko nie wiem czego się trzymać komfortu
    > czy energoszczędności bo to trzeba zdefiniować zanim się zacznie
    > rozmawiać z kimś kto ma WM +reku :)

    Ja mysle ze wiekszosc instaluje WM dla komfortu jednak :) Dzieki WM
    moglem sobie np. zrobic suszarnie w niewielkim pomieszczeniu
    przyleglym do lazienki na poddaszu bez ani jednego okna, w ktorym
    suszenie odbywa sie bardzo sprawnie i nie ma problemu z wilgocia, nie
    obawiam sie ze mi w naroznikach grzybek urosnie czy cos podobnego :)

    A pstryczek sie przydaje - przyjdzie wiecej osob, jakas wieksza
    imprezka to mozna latwo i pod reka przelaczyc na wyzszy bieg. Rozne
    rzeczy sie zdarzaja - ostatnio moj pies tak sobie stanal ogonem przy
    swieczce obok kominka ze ten mu sie zaczal palic ;) Na szczescie sie
    szybko zorientowal i nawet nie widac ze sobie troche klakow spalil ale
    smrodu narobil co niemiara :) A roznicy miedzy 120m3 (tyle mam na
    codzien), a 350m3/h (tyle realnie moj reku osiaga maksymalnie) nie ma
    zadnej - w sensie odczuwania tego "wiatru". Poprostu nie ma zadnego
    wiatru :-) Ludziom co nie widzieli nigdy WM sie wydaje ze pod
    anemostatem to jest jak pod mocnym wentylatorem - dmucha tak ze wlosy
    rozwiewa, a ciagnie tak ze trzeba uwazac przechodzac z portfelem obok,
    ze kase wciagnie ;) W rzeczywistosci jest tak ze trzeba wylezc na
    taborecik i przylozyc do anemostatu reke zeby poczuc ruch powietrza :)
    pozdr.

    --
    Adam