    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zima nadeszla
    Date: Mon, 16 Jan 2012 03:59:05 -0800 (PST)

    On 16 Sty, 12:34, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > no moze pytanie dodatkowe: to ten panel w domu moze w ogóle jest nie
    > potrzebny? Raz ustawiasz na stychu i zapominasz.

    Przydaje sie - tzn. ja go jeszcze nie mam ale widze ze czasem by sie
    przydalo czasowe zwiekszenie wydajnosci centralki na maks. Ja go mam w
    garazu ale sterownik do tego brinka pisal jakis baran bo obsluga jest
    totalnie nieintuicyjna, a za kazdym razem sprawdzac w grubej
    instrukcji jak zmienic predkosci wentylow mi sie nie chce :)

    Aha - ja oryginalnie dostalem taki totalnie prosty przelacznik
    trzypozycyjny z dioda informujaca o ew. zapchaniu filtrow - w sumie to
    on by mi wystarczyl ale wygodnicki jestem i leniwy jednoczesnie i
    znajac zycie to po przestawieniu chodzilby dwa dni na maksa zanim bym
    sie zorientowal ze trzeba przestawic spowrotem.. A tu robie "pyk" i na
    np 20 minut chodzi na najwyzszym biegu po czym wraca do poprzedniego
    ustawienia automatycznie :)
    pozdr.

    --
    Adam