  • Data: 2012-01-17 22:13:22
    Temat: Re: Zima nadeszla
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
    > wiatru :-) Ludziom co nie widzieli nigdy WM sie wydaje ze pod
    > anemostatem to jest jak pod mocnym wentylatorem - dmucha tak ze wlosy
    > rozwiewa, a ciagnie tak ze trzeba uwazac przechodzac z portfelem obok,
    > ze kase wciagnie ;) W rzeczywistosci jest tak ze trzeba wylezc na
    > taborecik i przylozyc do anemostatu reke zeby poczuc ruch powietrza :)

    Mamy w pracy wentylację mechaniczną i niektórym to niestety przeszkadza. Ja
    bynamniej nie czuję "dmuchania" ale niektórzy chyba są przewrażliwieni...
    Anemostaty mają z 60cm średnicy i łopatki, które "dyfuzują" powietrze do
    poziomu. Pod anemostatem nie wieje w ogóle, ale parę metrów w bok dziewczyny
    narzekają.
    Latem powietrze jest lekko schładzane (wodą lodową) i wtedy się cyrki
    zaczynają - jeden włącza, drugi wyłącza, bo już nosem pociąga :)

    --
    Bartek