  • Data: 2010-01-17 09:40:41
    Temat: Re: Zimne ściany w starym domu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hiuei1$i39$1@node1.news.atman.pl...

    > Zastaw się a postaw się.

    Temat jest "śliski" bo jeśli nie zmienisz wymiarów, wysokosci, układu dachu to
    teoretycznie nie jest potrzebne PnB tylko zgłoszenie. Ale z drugiej strony pod
    dachówkę musisz wzmocnić więżbę, czyli wcale nie dasz krokwi tak samo jak były. Moje
    starostwo robi tu "salomonowe" rozwiązanie, czyli przyjmuje zgłoszenie na taki remont
    dachu tylko z załącznikiem - obliczeniami więźby podpisanymi przez konstruktora. Ale
    odpada już PnB, czyli kierownik budowy, miesiące czekania, plan zagospodarowania,
    geodeta itd. Obawiam się, że bez kontaktu ze swoim urzedem nie dowiesz się czego będa
    żądali u ciebie. Chyba że zmieniasz układ dachu lub wysokość i wówczas PnB jest
    bezdyskusyjne.