    From: "fajnefele" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Sun, 27 Dec 2009 16:53:59 +0100

    > To jeszcze wytłumacz na czym polegało to spartolenie i dlaczego uważasz,
    > ze
    > to była ich wina i do tego wina z powodu niekompetencji ?

    Trzeci rok z rzędu u Ciotki zimnawo było, choc dopiero w tym roku osiągnęło
    to taką patologiczną postać. Serwisanci pieca przyjeżdżający na serwis
    okresowy twierdzą że on jest ok, że to wina instalacji, w programie pieca
    jest ok i żeby dusić hydraulika. A pan hydraulik zrzuca na piec, nie ma
    czasu i wyczekuje do wiosny. To właśnie dlatego liczyłem że spotkam kogoś
    kompetentnego w temacie rur i samego oprogramowania pieca. Zobaczę, jutro
    podzwonię po serwisantach i może coś się uda zrobić.
    A o fachmanów się nie martw, jeżeli rzeczywiście ciotka jest niezrównoważona
    i pierdzieli głupoty to strata jednego upierdliwego klienta im w niczym nie
    zaszkodzi, pewnie mają ich b. dużo jeżeli są dobrzy. A jeżeli nie są, lub to
    zbieg okoliczności,zdarzyły się pomyłki jakieś to nie czuję się zobowiązany
    dawać im kolejnych szans bo niby dlaczego?