    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zimno :-(
    Date: Sun, 27 Dec 2009 23:26:49 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Niestety powiem jedno, że najbardziej upierdliwi są ci klienci, którzy
    > mają największą ilość doradców, bo to jak w przysłowiu "każdy ch...j na
    > swój strój" i każdy uważa się za najmądrzejszego i wszechwiedzącego.
    > Nasłuchają się tacy porad, poczytają instrukcji w internecie czy też
    > poczytają wypocin na grupach dyskusyjnych i wydaje się im, że są alfami i
    > omegami.

    Branza informatyczna: zdecydowanie i absolutnie prawda - takich doradcow jak
    twoj od wanny mam mniej wiecej u co dziesiatego klienta, upierdliwego idiote
    ktory absolutnie nic nie wie choc twierdzi co innego - mniej wiecej co
    piecdziesiaty. Osoba ktora uwaza ze wie o mojej pracy wiecej ode mnie
    znajduje sie w kazdej firmie w ktorej rozpoczynam jakies prace, opieke
    serwisowa czy jakiekolwiek wizyty - trafia sie w kazdej firmie. Ten ostatni
    model pracownika jest najbardziej zjadliwy bo jesli polapie sie ze wiem co
    robie - zwykle sie zamyka po kilku-kulkunastu zdaniach. czasami idzie
    dluzej:)

    Do tych co jada na plumpiego - nie widzicie tego od drugiej strony -
    instalatorow. Czesc z was z pewnoscia da sie zaliczyc do takich idiotow
    uwazajacych sie za alfe-omege w dziedzinie dowolnej i probujecie poprawiac
    osobe ktora ukonczyla w danej dziedzinie szkole, szkolenia, studia, jest
    certyfikowana i dyplomowana. Powiesicie pewnie na mnie psy od razu ale mi to
    delikatnie mowiac - zwisa:) Ci ktorych zdanie mnie interesuje zrozumieja.

    Sa partacze i sa fachowcy tak samo jak sa normalni inwestorzy/klienci - jak
    i furiaci lub model rozbudowany furiat+tuman. Przyklad z wanna DOSKONALE
    obrazuje ten typ ludzi.

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat ktore sie juz skonczyly i szczesliwego
    nowego roku - skoro juz sie odezwalem;)
    Michał Gut