  • Data: 2010-01-04 00:04:32
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhr7ks$1eh$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > A zadawanie pytan podprowadzajacych 'Co myslisz...' to nie jest
    > chwyt erystyczny? ;)

    Nie, czytaj po prostu tresc w prost. Nie potrzebuje sie tu intelektualnie
    prezentowac.

    > Przedzial 100..200 m2. Ceny na dzis: Srodmiescie - 15...20 tys. zl m2
    > Poltora miliona to nie jest duzy majatek?

    Jestes pewien, ze na Zabkowskiej ktos tyle zaplaci?? 15-20tys to chyba
    jakies apartamentowce a nie rudery z watpliwym okolicznym towarzystwem.

    > Liczba emerytow razy sumy zasilkow przestaja byc takie niewielkie.

    Znam osobiscie bardzo dobrze troje emerytow. Moja matka, ojciec i tesc. Moge
    z cala pewnoscia stwierdzic, ze 100% emerytow ktorych znam nie chodzi po
    zadne zasilki i nie byli w zyciu czlonkami WRON. Nie ma co demonizowac.

    > Co jest majatkiem ustala ustawa i urzad skarbowy. W szczegolnosci
    > nieruchomosci. Ty mozesz sobie to uznac za niski standard, a zobaczymy
    > jak cie wycenia, gdy dorwie sie do tego kataster.

    Straszenie jak swinska grypa tylko znacznie dluzej.

    > To nie teoria, tylko powszechnie opisywana strategia wyjscia z zadluzenia
    > wewnetrznego przy posiadaniu wlasnej waluty.

    Chyba za duzo Korwina.

    > Nasz rzad podejrzewam o chec
    > wykonania takiego manewru PRZED przystapieniem do strefy euro.

    Poki co inflacje mamy raczej niska.

    > Moich
    > rodzicow i dziadkow wyplukano w latach piecdziesiatych. Mnie oszwabiono
    > w latach osiemdziesiatych i na poczatku dziewiecdziesiatych.

    Poczatek lat dziewiecdziesiatych to nasz rodzimy rekord. 1200%, rany Julek.
    Jak mozna bylo w tych czasach w ogole funkcjonowac. No ale wiesz, przyczyn
    jednak bylo wiecej. Niejaki Edward lata wczesniej do tego tez sie dolozyl
    swoja wyszukana rachunkowoscia przez ktora zreszta moze i do dzis mamy co
    mamy.

    > Inflacja to dodatkowy podatek. Bonus dla rzadu, ktory specyfikuje
    > wydatki nominalnie, a wplywy ma realne.

    Ja wiem co to jest inflacja, a we Wloszech z tym sobie po prostu radza
    wszyscy.

    > Emeryci byli nieindeksowani wylacznie za wczesnej komuny.

    I dzis indeksowani co miesiac nie sa, inflacja i owszem.

    > Potem najglosniej
    > darli sie o indeksacje. W latach dziewiecdziesiatych byli najlepiej
    > chroniona
    > grupa spoleczna w Polsce.

    Przypominam, ze w roku 91 inflacja siegnela 1200%. Jak mozna bylo nie
    indeksowac emerytur??

    > Dopoki piszesz o swoich pogladach to chetnie czytam. Gdy piszesz, co twoim
    > zdaniem ja mysle to juz demagogia. Bo nie wiesz ;)

    Gdzies pisalem ze wiem co myslisz??

    Pozwol, ze sie chyba eotuje bo w sumie co mialem do napisania to napisalem.
    Nie wdaje sie w polityke bo coraz bardziej nie widze zwiazku z tym czym niby
    miala by sie zajmowac a nawet gdyby to i tak nie temat na te grupe.

    Pozdro.. TK