eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzaniaRe: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-17 11:02:41
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-17 11:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Jest zima. Zimą nie chodzi się w krótkim rękawku.

    A więc jednak. Czyli jest Ci ciepło, ale zakładasz sweter?
    A powiedz jeszcze - jaka norma mówi o tym, że w zimie nie chodzi się w
    krótkim rękawku?
    Ja chodzę tak, jak jest mi wygodnie, a nie tak, jak ludzie mówią, że
    powinno się chodzić.

    > Czyli masz odruchy odzieżowe człowieka z ciepłych krajów ;)

    Nie. W domu chodzę w krótkim rękawku ale na dwór się ubieram.

    > Sople lodu przy 16C? ;->

    To taka przenośnia.

    > Jeszcze. Będzie wesoło, jak zaczną liczyć zużycie CO2 od prywatnych
    > ludzi ;->

    Spokojnie. Ja nie zużywam CO2, chyba że w wodzie mineralnej. Co prawda,
    mój piec go nieco produkuje, ale zapewniam Cię, że CO2 jest także
    produktem spalania gazu.

    Pozdrawiam,
    MW