    Date: Fri, 06 Feb 2015 14:35:52 +0100
    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Złodziejska firma - ENERGA

    W dniu 2015-02-06 o 09:14, Marcin N pisze:

    > Wiesz, płacę od 15 lat. Czasem zdarzały się opóźnienia, ale nigdy nie
    > okradali mnie korzystając z takich okazji.
    >
    > A gdy chciałem przejść do Taurona rok temu - to okazało się, że wychodzi
    > drożej niż Energa. Gdyby Energa obawiała się konkurencji - nie
    > pozwalałaby sobie na takie praktyki. Oznacza to, że konkurencja w
    > praktyce nie istnieje.

    To, że Energa nie obawia się konkurencji, nie oznacza, że ma monopol,
    tylko że ma najlepszą ofertę. Ale coś za coś. Płacisz mniej za prąd, ale
    za to musisz pilnować terminów.

    Ja, dla przykładu, korzystam z usług jednego z operatorów tv cyfrowej i
    mimo, że ma najtańsze pakiety na rynku, zmieniam go na konkurencję, bo
    mnie wkurwia comiesięczne przypominanie sms-em o zbliżającym się
    terminie płatności, nie mówiąc nawet o komunikatach pojawiających się na
    ekranie telewizora jak się spóźnię choćby jeden dzień z płatnością.
    Ostatnio przed świętami zapłaciłem rachunek w ostatnim dniu terminu, ale
    przez święta banki nie księgują i całe święta, aż do Nowego Roku
    musiałem oglądać jakiś pierd*lony komunikat, że zalegam z płatnością...
    Wolę zapłacić parę złotych więcej u konkurencji i mieć święty spokój.

    Pozdrawiam,
    MW