  • Data: 2009-01-28 15:06:47
    Temat: Re: Zmiana rodzaju wentylacji po uzyskaniu PNB
    Od: "tz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam jesli już to bym kierbuda o wpis poprosił a i bez tego zagrożenia
    > żadnego nie widzę.

    Przyznam, że jestem zielony w tych sprawach, ale załóżmy że nie wybuduję
    komina wyprowadzającego spaliny z kotłowni a zainstaluję piec kondensacyjny
    i wyprowadzę spaliny przez ścianę, nie da się ukryć że wpływa to na wygląd
    budynku na zewnątrz, a podobno to co wpływa na ogólny kształt budynku wymaga
    zgody autora projektu i zmiany w PNB czy tak?