  • Data: 2009-05-13 12:03:25
    Temat: Re: Zmiotki uliczne zamiast humusa?
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "johnny" wrote...

    > Niektórzy to i goowna krowie, ...

    No co Ty! Ja krówki i koniki zapraszam do siebie na wyżerkę jak mi się
    zbytnio kosić nie chce i nie zabraniam im wydalania, to co przerobią
    mają oddać :)

    > tudzież kurze sypią ile sie da i ..

    Kury z kurczakami są najlepsze w rosole i pieczone, a świerzego
    kurzaka nie używam, za bardzo palące są :)

    Co do tytułowych zmiotek (zmiotków?) to pewnie są cholernie zasolone
    lub z jakimś innym świnstwem po zimie ...
    A.