  • Data: 2016-01-08 15:37:04
    Temat: Re: Zrób sobie gniazdko;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 stycznia 2016 15:10:46 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Z tego co widzę, to podłączenie jest jedno dla obu gniazd, więc siłą
    > rzeczy nie będę miał na to wpływu:
    Więc bardzoi możliwe że będzie jak w większości podwójnych gniazd- u góry faza z
    lewej, na dole z prawej(czy tam odwrotnie)
    Więc wprowadzanie jakiś dziwnych zasad że przy montażu faza po prawej mija się z
    celem.
    > Nie wiem, jak Berker ma tam standardowo to połączone.
    > Natomiast ja takich gniazdek u siebie po prostu nie mam.
    > Stosuje pojedyncze moduły w ramkach.
    W kuchni gdzie czasami przydają się zestawy 2(albo i 3) podwójnych to stosujesz 4(6)
    pojedynczych?
    Użytkowo bez sensu wg mnie, wizualnie również tak sobie ale jak tam kto woli.