  • Data: 2017-11-20 14:30:40
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2017 o 09:54, Budyń pisze:

    > Czy okap kuchenny wprowadzic do wentylacji mechanicznej ze wszyskimi syfami, czy
    wylot wyrzucić po prostu za ścianę?
    > Chodzi o czystosc rur. Czyszczenia wentylacji nie przewiduję, tego sie chyba nie da
    przeprowadzić nie uszkadzając aluminiowych rur.

    U mnie w kuchniach nie ma okapów w ogóle. Wywiew wentylacji co prawda
    nie ciągnie jakiś milionów m3/s i wiadomo, że jedzenie pachnie w
    okolicznych pomieszczeniach przez kilkanaście(-dziesiąt?) minut, ale to
    chyba normalne, że jedzenie pachnie?

    W rurach syfu nie stwierdzono, na filtrach reku też nie. Podejrzewam, że
    problem może być tam gdzie do grzania garów używa się gazu, bo jakie
    jego spaliny są to każdy pewnie widział na ścianach i meblach takich
    kuchni. Przy prądzie jest czysto a gaz odradzam :)

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek