  • Data: 2012-01-02 07:17:57
    Temat: Re: Zrobiłem zdjęcia termowizją, zajrzałem do komina.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:371dab2c-eee6-44cf-98ce-23c11335ac38@j9g2000vby
    .googlegroups.com...
    >Przy okazji ilu letnim drzewem palisz ?. Kiedyś na początku
    >zamieszkania chciałem reklamować piec tak mnie woda zalewała po każdym
    >rozpaleniu. Póżniej nauczyłem się palić intensywnie i krótko, drzewem
    >min 2 lata suszenia. Jeżelisz palisz takim sobie drzewm optymalizując
    >spalanie na długość palenia to pewnie jest to normalne.

    Drzewo ścięte w lato tego roku, już w paru wypodziedziach tu na grupie
    pisałem. Ja tego jestem świadom że sporo kondensatu to z tego drzewa. Fotkę
    umieściłem aby pokazać co się dzieje w kominie w środku, co musi znieśc
    komin gdy palenie jest niskotemperaturowe i na dodatek mokrym drzewem. Te
    wszystkie stare kotły osiągały wysokie temperatury bez względu czym się
    paliło i nie było problemu. Współczesne kotły o wysokiej sprawności dają
    spaliny niskiej temperatury więc wymagają wyjątkowej uwagi na to czym w nich
    palimy.

    Marek