  • Data: 2012-01-02 14:35:17
    Temat: Re: Zrobiłem zdjęcia termowizją, zajrzałem do komina.
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > więc wymagają wyjątkowej uwagi na to czym w nich palimy.

    I na to jak palimy :-). Duszenie na małym nadmuchu/cugu może i jest
    bardziej sprawne, ale i szkodliwe właśnie dla komina.
    Spaliny muszą mieć te 110 - 160 stC i problemu nie będzie, bo punkt rosy
    znajdzie się poza kominem. Jak są zimniejsze, to skropliny pozostają w
    kominie i problem gotowy.

    pozdrawiam
    Robert G.