  • Data: 2015-10-28 21:42:05
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-28 o 18:09, Budyń pisze:

    > nie -komfortowe i mozliwie tanie ogrzewanie pomieszczeń.

    Czyli udalo Ci sie znalezc reprezentatywne pomieszczenie dla calego domu
    w ktorym czujnik nie reaguje na np. rozpalenie kominka, czy nagrzewanie
    sloncem od poludnia?

    > znaczy chcesz mi udowodnic ze mam czasem przegrzane lub niedogrzene pomieszczenia?
    Uprzejmie cie informuje: brednie :)

    U mnie czas reakcji podlogowki to ok. trzy godziny. Jak wystygnie to
    temperatura w pomieszczeniu po ponownym odpaleniu kotla dryga po trzech
    godzinach. A Ty mi piszesz, ze to brednie?

    > czyli temperature masz taką jak i ja -tyle ze wyskakujesz ok 40zł miesiecznie na
    prad - i zuzywasz bezsensu pompe. Dziecku kup lody albo książkę za to :-)

    Jasne.
    Masz takie same straty od poludnia i polnocy w sloneczny dzien, a
    kominek jednakowo ogrzewa Ci wszystkie pomieszczenia.

    Pozdro.. TK